1. Ik als jaren lang klant wil graag mij afgelopen ervaring delen, toen ik bij restaurant azie ging afhalen.
    De kwaliteit van het eten is zeer slecht geworden in vergelijking met vroeger. Tegenwoordig vinden ze het blijkbaar normaal om bakjes 3/4 te vullen en oude producten te gebruiken. Na 1 keer tegen de eigenaar gezegd te hebben dat die de bakjes normaal moet vullen, trok hij een onverschillig gezicht, maar dat is niet zozeer het probleem! Afgelopen woensdag haalde ik zoals gewoonlijk tjap tjoy (gewokte groentes) met ossenhaas. In de eerste instantie waren de bakken weer niet goed gevuld, maar toen schepte ik de bijbehorende nasi op mijn bord, vol ongeloof zat er een ongeveer 4 cm lange ijzerdraad in mijn nasi van een ijzerspons! Dit was de druppel voor mij ik had wel kunnen stikken! Voor mij zeker de laatste keer, ik denk dat dit restaurant zeker een bezoekje waard is voor de warenwet, en ga hier ook melding van doen! Wat betreft het stuk ijzerdraad, zie bijgevoegde foto.

2,7