1. 17 april met 14 man een workshop tapas gevolgd bij de Lekkernij. Voor dit aantal was de keuken in ieder geval te klein. Helaas hadden we veel meer op- en aanmerkingen. De man die de workshop gaf, was ongastvrij, kortaf en heeft weinig meer gedaan dan aanwijzen waar bepaalde ingrediënten lagen. Hij had het te druk met buiten roken.

De tafels waren bij aankomst vies, of we die zelf even konden schoonmaken met een zo mogelijk nog viezer doekje.

Drankjes werden opgenomen, graag zelf even doorgeven.

De keuken kon wel een ontsmettingsbeurt gebruiken. Alles plakte. Op het gas stond een onafgedekte pan gehaktballen te wachten op volgende gasten.

Er ontbrak een deel van de benodigde ingrediënten, zoals kikkererwten, chorizo, sardines. Zwaar onvoldoende voor de keuken.

We hebben dankzij het gezelschap een leuke avond gehad, maar de Lekkernij zal ik iedereen af raden.

2,4