Op dit adres zit nu: Jules Verne

1. Vandaag gegeten bij dit grand café. Het was er erg druk, maar gelukkig konden wij, 4 volwassenen en 1 peuter, wel behagelijk warm binnen zitten.

Het eten was goed, ik had een broodje met zalm/garnalen, waar (volgens de kaart) ook komkommer op zat, iets wat mij behoorlijk beroerd kan maken.. Deze was er redelijk tussenuit gehaald, maar toch enkele stukjes terug gevonden. De omeletten en de pannenkoek waren erg vet, waardoor ze erg zwaar vielen. Ook was de pannenkoek erg zoet, gezoet met vanille extract. De carpaccio werd geserveerd op een diep bord met bijna 300 gram sla, maar met weinig carpaccio. Alleen aan de buitenkant van het bord lagen enkele plakjes.

Verder was de bediening erg traag. De frisdrank werd nog redelijk snel geserveerd, maar het duurde zeker 15 minuten voordat onze keuze werd opgenomen (het betrof een lunch) en nog nadat wij de serveerster aanspraken. Ook het bereiden van de lunch nam veel tijd in beslag. We kwamen om te lunchen om daarna verder te winkelen, maar de lunch heeft al met al ruim een uur in beslag genomen. Zonde van de tijd, volgende keer wordt het een snelle hap.

Mijn broodje smaakte wel goed, maar over de andere maaltijden kan ik wel wat verbeterpunten aandragen.
    Alleen jammer dat er niet voldoende rekening is gehouden met mijn 'eetbeperking', het eten van komkommer. Hoe gaat dat met andere allergieën waarbij er levensgevaarlijke reacties op kunnen komen?

Daarbij werd er ook gezegd dat er free WiFi was, deze code moest echter aan het personeel gevraagd worden, maar vanwege de trage bediening hebben wij ons hier maar niet mee vermoeid.