1. Belachelijke tent! Was er zaterdag op zondag rond 05:00u. Bij binnenkomst werden we niet vriendelijk ontvangen. We mochten wel bestellen, maar niet binnen eten! Terwijl er allemaal mensen binnen zitten te eten(!). Ik vraag daarop of hij kapsalon heeft, hoor wat gesnauw. Als ik in de rij sta en aan de beurt ben, vraag ik nogmaals vriendelijk of hij kapsalon heeft. Zegt ie: "Ja, heb ik toch net al gezegd"!

Omdat we niet bekend zijn in de buurt en geen zin hadden om ergens anders naar toe te rijden, hebben we kapsalon besteld, vraagt hij 9,50 euro (!). Zo duur voor een portie kapsalon, vooral als de patat niet doorbakken is en er weinig shoarma op zit! Idiote prijzen. Shoarma Prijs per kg € 6,00. Patat Prijs per kg € 1,25. Sla Prijs per kg € 5,00. Prijs per KG € 8,80. En dit zijn nog wel winkelprijzen... Ga nooit naar die ranzige tent!