in Horst

Lunch | Diner | Borrel

1. Op Wilhelminaplein in Horst zijn veel restaurants. Een topper is Blok 10, duidelijk herkenbaar aan de oranje gevel. Een diner voor bijvoorbeeld een verjaardag kun je hier goed afspreken met Manager Floor. Alles was voor 11 personen op 16 oktober voor elkaar met een gratis fles wijn, versiering, etc. Het varkensvlees is uitzonderlijk goed. Hier is in het plaatsje Echt het vlees gekocht en dan heb je het over het LIVAR varken. Dit varken is buiten lopend en milieuvriendelijk gefokt, een topper. Dit in tegenstelling met de in Noord-Limburg grootste Bioindustriele varkens-, kippen- en koeienbedrijven in ons land, die het vlees naar het buitenland exporteren en/of bij de mindere restaurants en als kilo-knallers hun weg naar de onwetende klant vinden!

Wij vonden de van de kaart gekozen gangen allemaal uitstekend bereid, goed van smaak! De bediening was snel en accuraat. Je zou verwachten dat wij Zeeuwen hier geen goede vis zouden kunnen krijgen. Dit bleek niet zo te zijn! Dit is des te meer opmerkelijk omdat wij in Zeeuws-Vlaanderen wonend de beste restaurants van Nederland hebben! Met vis als hoofdgerecht! Het interieur was alleen wat aan de donkere kant maar de stoelen waren prima!