1. Wij hebben een aantal weken geleden met een groep van 12 mensen gegeten bij het kasteel vanwege het 50 jarig jubileum van mijn ouders. De ambiance van het kasteel is heel mooi, sfeervol en goed verzorgd. De bediening vond ik toereikend maar niet erg vriendelijk.

Het eten viel ons allemaal heel erg tegen. Zoals in meerdere recensies reeds aangegeven zijn de porties veel te klein. Wij waren met een aantal tieners die thuis nog een boterham hebben gegeten omdat ze niet genoeg hadden. De soep was ronduit belachelijk weinig, de frites waren niet genoeg, het hoofdgerecht van rundvlees was matig. De carpaccio was nog ijskoud (niet op tijd uit de vriezer gehaald) en het nagerecht waren lif lafjes die niet lekker waren en nogmaals veel te weinig.

Het allerergste was toen mijn vader de rekening moest betalen en er voor de huiswijn(!) 50 euro per fles betaald moest worden. Het eten is niet apart en lekker genoeg voor de prijzen die zij tellen. Ik ga er in ieder geval nooit meer terug!

3,2

1. Beste Monique,

Momenteel wordt Kasteel Eyckholt gerund door een nieuwe uitbaatster.
    We betreuren het dat u een slechte ervaring had destijds in 2015. U bent van harte welkom om het nog een keer te proberen!