in Kampen

#delekkerstebiefstukvankampen #debestebierenuitamsterdam

1. Zoals gezegt zouden wij terugkomen bij de Bonte Os. Dit keer met onze tiener dochter. Bij reservering plek bij het raam gevraagd, wat gebeurde. Heerlijk gegeten, Sate v/d haas, Lende- en ossehaasbiefstuk. Allen om door ringetje te halen, ik heb alles geproefd 😃 Ook dit keer als voorafje verrukkelijke kippenlevertjes. Nu 2 gastheren wat qua drukte heel goed en snel werkte. Spontane jongeman die ons bediende. Buiten was het nat en koud, binnen gezellige sfeer. Wederom een dikke pluim, en ik zeg 'tot een volgende keer 👍'

Vorige recensies van Quithar

• Eerst lekker in zon op terras wat gedronken, met het eten naar binnen en een leuk plekje voor het raam uitgezocht. Heerlijke voorgerechten, kippenlevertjes waren super, carpaccio lag mooi gedrapeerd op bord en smaakte goed, hoofdgerecht biefstuk v/d dag en varkensschnitzel waren ook heerlijk, voor mij (persoonlijk) mag op het bord ook wel wat garnering. Mijn man genoot van bier van brouwerij t IJ en kreeg daar ook leuke info over verteld. Een gezellig diner met mijn man, met vriendelijke meneer die vlot en vriendelijk alle gasten te woord stond en ook vlot bediende. Mooie locatie in centrum, terras direct onder de mooie toren. Interieur wat ouder en donker, maar zeker met sfeer. Hier komen we sowieso weer terug. 👍