1. Precies ingericht zoals ik bij een pannenkoekenhuis zou verwachten; leuk en schattig. Leuke kleedjes op tafel en leuke strooppotten. Bij onze cola en sinas kregen wij een klein kannetje met fris en een glas... super leuk idee! Aardig personeel en genoeg keuze uit verschillende pannenkoeken. E.v.t. ook nog een aantal andere dingen verkrijgbaar tot een bepaalde tijd!

De pannenkoeken smaken prima en we hebben het erg naar onze zin gehad! Alleen jammer dat mijn vriend niet een combi kon krijgen van dingen die op de kaart stonden alleen niet een standaard pannenkoek was... ergens ook wel begrijpelijk dat je met al zoveel verschillende pannenkoeken op de kaart aan eigen ideeen gaat beginnen. Erna nog een lekker ijsje op als dessert! Hier niets op aan te merken.

Personeel (Mischien ben ik iets te kritisch omdat ik zelf ook in de horeca werk): het ziet er echt niet uit als je een dienblad met een hand vast houd aan de rand van je blad i.p.v. je dienblad op je handen naast je.. Verder was het niet heel persoonlijk, ze deden gewoon hun werk zeg maar!