Op dit adres zit nu: Mori

1. We gaan al een paar jaar naar deze wok toe, deze keer viel het helaas erg tegen. Niet zo zeer qua eten (waar het buffet ook wel wat beter kon), maar meer de service. Aantal weken terug al een tafel op een bepaalde plek gereserveerd, maar er werd een andere tafel gegeven. Nog geen eens een heel erg probleem maar de manier hoe hierover tegen ons gedaan werd was beschamend! Een jongeman (zoon van de eigenaar?) was zeer onbeleefd en vertelde dat als het ons niet beviel we maar naar huis moesten gaan. Personeel zeer jong en erg onervaren en straalt niks uit. Wat ook gek is, is dat het drinken van het personeel bij het buffet stond opgestapeld! Niet netjes! Als we volgende keer gaan wokken gaan we toch eens ergens anders kijken, erg jammer dit. Hoop dat ze weer teruggaan naar de service van in het begin en geen vreetschuur worden waar de klant geen koning is!