1. Wij waren afgelopen zondag bij meijendel, wandelen is daar fantastisch maar het leuke boerderijtje is niet meer wat het was. Hoe ze het binnen hebben ingericht is leuk, net zoals het was, maar eten en drinken moet je tegenwoordig maar ergens anders doen. Ik stond in de rij, die lang was. Eindelijk m'n drinken. Wil ik eten bestellen kan ik 3 kwartier wachten, nou laat maar. Ik denk overigens dat de eigenaar beter meer personeel in de keuken kan zetten en op het terras dan dit, want met mij liepen er al 3 mensen weg. Buiten liepen 4 grote tafels weg zonder iets te nemen, normaal koste een zondag me 60 euro maar deze dag maar 6 dus ik denk dat hij veel omzet misloopt. Als ik voorheen kwam bestelde ik wat te drinken en eten, en daarna bij het eten weer drinken, maar als je eenmaal je eten nu hebt ga je niet meer terug om opnieuw iets te halen, erg zonde. Overigens ook voor het personeel, de meiden werken er nog steeds maar daar is niets meer van over, ze waren zo gezellig, nee nu mogen ze achter een balie staan. Zonde zonde zonde.