1. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Bij binnenkomst werden wij gemeend vriendelijk ontvangen. Kleine a la carte kaart met spannende gerechten. Uiteindelijk ervoor gekozen om ons te laten verrassen. 6-gangen menu was uitstekend op elkaar afgesteld. Het lam in het hoofdgerecht was ontzettend mals. Dessert kwam in 3 delen (o.a. bloedsinaasappel / basmatirijst met witte chocolade / creme van gecondenseerde melk met een ijsje van gezouten pinda's). Heel verrassend. Uitgebreide wijnkaart met relatief lage prijzen.

De bediening was vlot en spontaan, bekwaam aan tafel en kon ons goed adviseren. Jonge sommelier wist veel over de wijn te vertellen. Zeker geen standaard praatjes die je in andere restaurants wel eens krijgt. Verder heerste er een ontspannen sfeer. We zaten aan een met linnen gedekte tafel waarvandaan we de keuken konden inkijken. Leuk!

Resumé:

Enorm goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk en spannend eten met uitstekende bediening. Al met al een geslaagde avond met veel persoonlijke aandacht.