1. M.v.dn. Broek

Met 2 personen ontzettend lekker gegeten naar aanleiding van de A.H. actie (betaalbaar en aantrekkelijk om op deze manier eens wat luxer uit eten te gaan voor de helft van de prijs!). Het eten was echt heel erg smakelijk, bediening vriendelijk. Minpuntje: men kwam meteen (ongevraagd) met dure fles water en werd meteen ingeschonken in het glas van mijn tafelgenoot, waarop ik vroeg om een karaf gewoon kraanwater, wat ik niet meer heb gekregen!

Het drie-gangen-menu was 27,50 Euro en we hebben in totaal 3 glazen wijn en 2 kopjes koffie plus de dure fles water gedronken (komt op plusminus 55,50 euro per persoon). Bij het afrekenen 68,80 euro betaald in plaats van 55,00 Euro (A.H. actie ). Nu is het nog een duur etentje geworden en voor mij helaas niet meer voor herhaling vatbaar (ondanks het verrukkelijke eten), omdat ik me dat echt niet meer kan permitteren helaas.

Het was daarom voor mij een misleidende actie (A.H.) met een beetje vervelende nasmaak in verband met de onverwacht hoge rekening! Wat ik heel jammer vind, want het eten en de wijn waren echt verrukkelijk.

1. Huh? De prijs van een drie-gangen menu met AH-actie is 27,50..en dan wordt er 13,80 gerekend voor drie wijntjes, twee koffie en een fles water? Dat is toch juist hartstikke goedkoop, lijkt me eerder dat de fles water er niet bij zit. Of mis ik iets in deze recensie?