1. Voor mijn verjaardag samen met mijn vriend hier gaan eten. Binnengekomen werden we vriendelijk begroet door de gastvrouw en naar de lounge gewezen waar we konden genieten van een aperitief. Nadien werden we naar de tafel gewezen, welke prachtig was opgemaakt. Je kon zien dat er duidelijk aandacht aan was besteed. De menukaart bevatte een 3 en 4-keuzemenu en voor degene die niet kan kiezen was er het 7-gangen culinair herfstmenu. De menukaart was gepersonaliseerd voor ons gezelschap; leuk persoonlijk detail! Kiezen tussen de verscheidene gerechten was moeilijk dus we kozen beiden voor het herfstmenu. Het menu bestond uit een amuse, trilogie van Livar met najaarsgarnituur, terrine van heilbot en coquille, rivierkreeft en saffraan, lookspoortjes met everzwijnhaas, foie gras en truffelsaus, zeeduivelfilet en langoustines in jus van bosui of ossenhaas met sjalot en blue stiltonsaus, kazig najaar intermezzo en een zoete verleiding. Er was werkelijk niets op de presentatie aan te merken; mooie nette borden, prachtig gepresenteerd gegarneerd met hier en daar een viooltje; een plaatje! Te mooi om op te eten. De smaken bij ieder gerecht combineerden voortreffelijk met elkaar met de perfecte hoeveelheid overheerlijke saus. Met echt grote complimenten voor het toetje; dit was echt een zoete verleiding zoals aangegeven op het menu.

Drinken werd regelmatig bijgeschonken en de kok kwam meerdere malen zijn gerechten persoonlijk aan de tafel brengen, waarbij er ook vol passie werd verteld wat er op je bord gepresenteerd was. Het restaurant heeft een huiskamergevoel met stijl. Voor mij was de pauze tussen de gerechten wat ruim, maar mijn vriend vindt dit niet storen. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Indien je een avond voortreffelijk wil dineren in huiselijke sfeer, dan is Pomerol zeker een uitstekende keuze.