1. Op 9 oktober hadden wij in de avond een reünie met vrienden. We gingen borrelen bij BAX. Er was een heel vriendelijk meisje als bediening. Maar er was ook een jongen, hij reageerde heel arrogant en bot tegen ons. Wij zaten nog druk te kletsen en hadden daardoor niet veel oog voor omgeving. Een van onze vrienden was even weg en opeens pakte hij zonder iets te zeggen demonstratief zijn stoel weg. Bleek dat het sluitingstijd was en hij aan het opruimen was. Hij had ons tien minuten daarvoor nog een drankje gebracht, had toen best even kunnen zeggen "He, over tien min gaan we sluiten."
    Toen wij binnen bij het aardige meisje aan de bar de rekening aan het verdelen en betalen waren, stond hij ernaast en kwam hij met een opmerking "In Engeland zouden ze jullie allang eruit gegooid hebben." Jammer dat zo'n opmerking de sfeer van de hele reünie kon verpesten. Wij komen niet meer bij Café Bax...