1. Tineke medema - van den elshout

Tot mijn grote verbazing zie ik bij de recencies zeer negatieve reacties staan. Zolang paviljoen Overdiep bestaat komen wij er regelmatig eten zowel met kinderen, kleinkinderen en vrienden. Wij zijn nog nooit onheus bejegend. Misschien ligt het aan de klagers. Vriendelijkheid naar de bediening is even belangrijk als andersom. Wil je een snelle hap, ga dan naar een eetcafe. In onze kennissenkring is uit eten bij het Overdiep een gezellige etentje. Het menu heeft keuze genoeg. Een pluim voor de kok.. Niet alleen het eten is er zeer goed maar ook de leuke inrichting van het restaurant gelegen aan het haventje het is een prachtige accommodatie. Zomers vaak even een bakkie doen bij het Overdiep op het terras. Helemaal super.
    Wens restaurant het Overdiep nog vele mooie en succesvolle jaren aan het Damsterdiep.