1. Annemiek

De recensies hieronder hadden me een beetje ontmoedigd, eerlijk gezegd. Maar we hadden een bon gewonnen voor de Zwaluwhoeve en zijn vandaag geweest.

Nu was het wel druk, vooral parkeren ging niet lekker. Bij het welkomsdrankje zouden we een rondleiding krijgen, maar de gastvrouw vergat ons. Kan gebeuren.

Soms zit je op elkaar gepropt in een sauna en moet je even wachten op een tafeltje in het restaurant.

Toch was het niet zo massaal als verwacht, en dat op een vrijdag. Het eten was prima in orde en het personeel erg vriendelijk. Wel trekken ze heel snel het bord bij je van de tafel, maar het was druk.

Wat wel storend was, het plattegrondje is niet up to date. Zoeken naar een zonnebank die niet meer bestaat, is wel weer jammer.

Maar we hebben een hele fijne dag gehad! Misschien moeten ze zich gewoon aan een vast aantal gasten houden en het niet vol willen proppen.