1. We zijn hier al geregeld geweest en waren altijd tevreden. Helaas viel het gisteren heel erg tegen. Niet zozeer het eten, dat was o.k. Maar enkele gasten waren duidelijk onder invloed van drank of iets anders. Diverse keren liep de heer van het gezelschap wankelend langs onze tafel richting het toilet en kwam zelfs terug met zijn broek nog half op zijn achterwerk hangend. Ook de "'dame", die op het laatst zelfs met hem mee ging naar het toilet, was duidelijk de weg kwijt. Nadat de man al 20 minuten op het toilet was en ik hierover een opmerking maakte richting het personeel werd mij te kennen geven dat zolang gasten geen overlast bezorgen zij zich hier niet mee bemoeien. Letterlijk werd mij verteld: "u heeft er toch geen last van"? Nou, ik had er wel degelijk last van. Dit gedrag past niet in een restaurant en als personeel heb je een taak hier iets tegen te doen. Door dit voorval voor ons geen El Greco meer. Helaas.

1. Beste Mirjam, tot onze spijt moeten wij u in dit geval voor een deel gelijk geven. Het is inderdaad de taak van ons als personeel om onze klanten onder controle te hebben, maar in dit geval hebben wij een aantal keren op een rustige manier geprobeerd de situatie op te lossen omdat hier duidelijk sprake was van persoonlijke problemen. Toch zijn ook wij mensen en proberen wij situaties als deze te begrijpen. Vandaar willen wij ons verontschuldigen voor het ongemak dat u deze situatie heeft bezorgd, maar soms hebben ook wij dingen niet als deze in de hand. Als u daarom ervoor kiest om ons restaurant niet langer te bezoeken, is dat erg spijtig. Wij hopen u alsnog snel weer bij ons restaurant mogen te ontvangen. Met vriendelijke groet, het El Greco team.