1. Ondanks het matige weer zijn we vorige week lekker een paar dagen naar Zeeland geweest in ons vakantiehuisje in Burg-Haamstede. Het was voor ons de eerste keer, maar we hebben genoten. Net als het bezoek aan Hotel Bom en het restaurent. Een hele gezellige sfeer, die huiselijk voelde. Het was niet superdruk, maar wel leuke mensen ontmoet. We hebben best wel lang nagetafeld. Het eten was prima, net als de ontvangst door de eigenaar en de bediening van het personeel. Tegen een zeer acceptabele prijs.
    Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Vorige recensies van Evert

• Vorige week zijn we een weekje in Zeeland verbleven en zijn we diverse keren eropuit getrokken met de fiets. Onze eerste kennismaking met Bom was perfect. Op het gezellige terras genoten van het prachtige weer en de goede service. Diverse keren geluncht en 1x gedineerd, het is echt aan te bevelen. Wij komen hier volgend jaar zeker te weten nog een keer terug! Complimenten voor de locatie, echt top!