Op dit adres zit nu: Pannenkoekenhoes de Waarbeek

1. We bestelden een spekpannenkoek. Dan verwacht ik plakken spek in een pannenkoek. We kregen een niet gare pannenkoek met opgewarmde spekblokjes er overheen gestrooid. Na klagen, en een gewone pannenkoek als vervanging gevraagd, kwam de kok deze ons brengen en zei: ik bak altijd de pannenkoeken en vond er niet mis mee... Tja, misschien bakt ie ergens anders rosé biefstukken, maar een pannenkoek moet toch wel gaar zijn. Geen klant is koning daar. Uiteindelijk niet hoeven te betalen voor de pannenkoek, maar wij komen er niet weer.

1,8

1. Beste Nallig,
    Dank voor je recensie! Jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. wbt de spek pannenkoek heeft u helemaal gelijk! nav oa. uw opmerking hebben wij vanaf dat moment ook plakken spek gebruikt. We zien u graag nog eens in ons pannenkoeken restaurant.