1. Bas Scholte

Het nuttigen van speciaal bier kan prima op dit terras. Echter, toen we cognac bestelde snapte ze niet wat we wilden. We kregen een whiskeyglas met een hele magere bidem cognac. Toen we aangavsn het verkeerde glas te heben gekregen, zei de ober 'mijn leidinggevende heeft het zelf ingeschonken'. Ze liep ze gelijk weg zonder een weerwoord aan te horen. Dit soort service hoort absloluut niet thuis in het moderne en gastvrije Nijmegen. We werden gewoon afgeserveers. Absoluut een onvoldoende voor deze omgang met klanten.

4,5

1. Martine
    Van restaurant

Beste Bas,
    Ik heb mijn best gedaan om te achterhalen wat er gebeurd is, want we vinden het natuurlijk erg jammer te horen dat wij niet aan uw wensen konden voldoen. We zijn daarom erg blij met uw feedback. Afgelopen dinsdag hebben wij werkoverleg gehad en hebben wij het voorval uitgebreid besproken. Deze reacties willen we/ kunnen en mogen niet bij onze locatie. Wij zijn het er mee eens dat dit niet past in het gastvrije Nijmegen! Wij staan juist bekend om de vriendelijke, meedenkende bediening. Wij nodigen u graag uit om nog een keer terug te komen bij onze locatie om te laten zien dat het ook echt anders kan. Kunt u contact met ons opnemen, wanneer dit uitkomt? Met vriendelijke groet, Brigitte Jansen namens team Van Buren