1. Hoe erg kan het zijn! Zelf hebben wij een horecazaak en dit is hetgeen je zeker niet wenst te eten. Vis wordt gefrituurd en druipt van het vet. Gehakt rook en proefde absoluut niet vers. De presentatie van de gerechten is ouderwets. Nacho's boordevol saus zodat ze oneetbaar waren. Zelf niet gratis aan te raden. Het dessert hebben we ook maar niet genomen!

1,4

1. Wij begrijpen haar kritiek helemaal niet. Wij hebben zoveel keren bij El vino gegeten, maar ook met vrienden en wij herkennen haar verhaal niet! HELEMAAL NIET ! ! !
    Ook als men de andere beoordelingen leest, dan is het duidelijk te lezen, dat het eten altijd vers, lekker en absoluut op een professionele manier is opgedient.
    Wij hebben ook vis besteld en vonden het helemaal niet te vet en zeker niet "druipend van het vet". Het verhaal over het gehakt geloven wij niet. Die hebben wij zoveel keren gegeten en wij hebben altijd heerlijk genoten,zonder GEEN enkele maag of spijsverterings problemen...Het eten was ALTIJD vers, lekker, goed gekruid en zeker de prijs waard !

Wij snappen ook niets van haar "NACHO'S" verhaal. Wij hebben een gevoel, dat zij toevallig een bon bij vakantieveilingen had gekocht en niet precies wist hoe het hier bij ons in HOLLAND werkt, of tenminste in een echte Mexicaanse restaurant.....

Wij vinden het geen manier om een andere collega zwart te maken, wat zeker niet passend en professioneel is, terwijl jullie zelf een horecazaak hebben...
    De presentatie van alle gerechten zijn helemaal niet "ouderwets", maar autentisch en vertegenwoordigt een pareltje van cultuur en mentaliteit in Amsterdam centrum.
    De service is heel goed, bekwaam en hartelijk.
    Van onze kant ziet het eruit als een nutteloze wraakactie, die bij Eet.nu helemaal niet past.

Wij en veel andere vaste klanten en zeker onze vrienden en familie blijven komen en geloven in dit restaurant, in de eigenaar en zijn leuke team....

2. Ik vind het vreemd dat u zo reageert. Meent u nu echt wat u schrijft? Spijtig genoeg hebben wij al meer dan 15 jaar horeca ervaring en mochten wij zulke gerechten aan onze klanten serveren dan vermoeden we dat onze zaak al lang gesloten zou zijn! Of misschien is het omdat mensen dit pikken en niet gewend zijn om gezond te eten?

3. Triest,dat u niet op alle punten eerlijk reageerd.
    Hoe is het mogelijk dat iedereen, kijk naar alle recensies, vol lof zijn en iedereen is blij én happy?
    Autentisch,altijd vers lekker en heerlijk bereid,is de conclusie van iedereen,behalve u.Wij vermoeden dat er anderen dingen hier af spelen....
    Wij komen graag bij jullie eten,en wie weet,wordt het straks een "eye opener"?

4. Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Indien u het normaal vindt dat vis in frituurolie gebakken wordt, dan is dat zo. Dit is in elk geval onze ervaring. Misschien was de kok ziek? Spijtig dat ik geen foto's heb, dan had ik u alvast kunnen overtuigen van onze slechte ervaring! Verder wens ik u nog een fijne avond toe en hopelijk gaat het hier niet om een "val" voor toeristen.

5. Nog even dit: reageert is met een "t", en (zonder accent), Volgens mij ontbreekt er een "h" bij het woord "autentisch". U mag dit zelf oplossen!!! Het woord "zich" ontbreekt in volgende zin... Zullen we doorgaan?