1. Dit is nu voor de vierde keer dat ik hier kom. Vanaf het begin al drama. IJs niet op temperatuur. Vandaag dacht ik wat ligt er voor vies laagje op het chocolade ijs, maar dat was uit de oude bak geschraapt en er op uit gesmeerd. Tiramisu vloeibaar, slagroom automaat die niet deugt, eten in het buffet niet op temperatuur en zo kan ik nog even doorgaan.
    Waarom ik er voor de 4e keer kwam: 1e keer was net na de verbouwing, dus dan kunnen er wat opstart problemen zijn, dus nog een kans gegeven. Tweede keer waren deze punten nog niet opgelost en daarom kregen we een tegoedbon. 3e keer tegoedbon in gaan ruilen, maar vergeten mee te nemen. 4e keer tegoedbon ingeleverd en was ook echt de allerlaatste keer.
    Het personeel is vriendelijk en van goede wil, echter het interreseert de directie blijkbaar geen ene moer, want ze doen er niets aan. Tijd voor een bezoekje van de voedsel en waren autoriteit!

4,5