1. Zaak ziet er leuk uit. Terras oogt ook gezelliger dan de omliggende terrasjes, daarom hier plaats genomen. Verschillende bieren op de tap spreekt mij aan.

Binnen oogt ook erg gezellig. Echter loopt bediening als kip zonder kop rond. Moet bijna aan de mouw trekken voor een drankje (de gehele avond was dit zo). Als bediening hier alert op was, had ik het dubbele aantal kunnen nuttigen. Heb met moeite 5 drankjes kunnen bestellen in 5 uur. Brood vooraf oogt erg lekker, ook lekker sausje, olie en dip, maar 1,5 sneetje per persoon vind ik te weinig, ook al is dit gratis. Charcuterie was erg lekker. Leuk dat dit vitrine aanbod is. Wederom gering brood aanbod.

Hoofdgerecht eend. Wordt onpraktisch 'hip' op een enorme houtplank geserveerd waar het kleine stukje vlees nog kleiner op leek. Paar warme groentes, friet en koolsalade; lekker.

Drukke 'lawaaiige' vrijdagavond en dit was tevens te merken in de wachttijd. 30 min voorgerecht, 45 min hoofdgerecht. De bediening verkoopt al weinig drank maar weet het ook niet op de bon te zetten.

Verlies voor de zaak. Waar is het management? 'Meisjes' doen hun best, oudere man is niet representatief.