1. Wij zijn er op een zondagavond geweest, het was gezellig druk en het bedienend personeel kon het goed aan. Je kunt kiezen of je op een bank met een tafel gaat zitten (je kunt dus niet je stoel aanschuiven) of aan een hoge tafel met stoelen (benen niet op de grond). Qua schoonmaak zijn deze banken moeilijk: geen hoge poten waar je met een stofzuiger en dweil onder kunt, maar de etensresten wel en die blijven daar dan ook liggen.

Wij kozen voor het tasting concept. Je mag dan steeds per keer per persoon 1 gerecht bestellen. Pas als dat op is, kan je een nieuw gerecht bestellen. Je kunt het een en ander proeven. De porties zijn niet al te groot en soms zelfs klein (als voorafje had ik garnalen in piri piri saus: ik kreeg drie garnalen, die waren zo op) en je mag 1 gerecht tegelijk bestellen. Als je klaar bent met je gerecht, worden de borden afgehaald en het duurde bij ons weer een tijdje voordat men kwam vragen wat wij voor de volgende gang willen. Dat kan ik begrijpen als het heel druk is, maar het personeel liep bij wijze van spreken uit hun neus te eten. Weinig aandacht voor de opmaak van de borden. Weinig groenten op de kaart. Voor het nagerecht moet je € 2,- bijbetalen, maar dan krijg je wel een redelijke portie.

Gemiddeld duurde het een half uur voordat je het volgende gerecht kreeg. Wij hebben in ruim 2,5 uur 5 gerechtjes gekregen, waarvan 1 het dessert was. We hadden best nog wat gerechtjes uit willen proberen, maar na 2,5 uur waren we er wel klaar mee. Als je echt trek hebt, moet je hier niet naar toe, want het duurt minstens een uur voordat je maag een beetje is gevuld. We kennen betere restaurants met hetzelfde concept, dus wij komen hier niet meer.