1. Jan van Zoelen

Wij hebben vrijdag 25 september 2015 hier met 5 mensen gegeten (AH actie) en zijn ontevreden weggegaan. We moesten 1,5 uur wachten op het voorgerecht, ondanks dat we bij het plaatsen van de bestelling hadden aangegeven dat een van ons wat eerder weg moest. Een half uur na het bezorgen van de wijnkaart werd de fles pas gebracht en toen ik aangaf dat we honger hadden werd daar laconiek op gereageerd (dat snap ik). Na 5 kwartier kregen we een amuse, een klein kopje soep die natuurlijk al lang klaar was. Toen wij nogmaals aangaven dat er vast iets mis moest zijn gegaan werd er weer schouderophalend gereageerd maar kregen we toen wel de grootste zorg. Zonder enige verontschuldiging overigens. Toen was het voor ons echter al verpest. Er was genoeg bedieningscapaciteit en de gerechten moesten voor een groot deel al van te voren bereid zijn, dus de problemen zullen vooral van organisatorische aard geweest zijn. De bediening lette meer op de kassa dan op de eters. Hier gaan ze geen nieuwe eters mee aantrekken!