1. Zeer slechte ervaring. We hadden al tijden van te voren gereserveerd, omdat we een concert hadden. We waren er op tijd, vervolgens duurde het een kwartier voor we ons drinken hadden. Weer een half uur later en meerdere malen een poging gewaagd te hebben de aandacht van een serveerster te pakken te krijgen (die eerst alle andere gasten bediende die ruim na ons binnen waren gekomen), riep ik maar door het restaurant of wij ook nog een kaart mochten. Na weer een poos gewacht te hebben, kregen we eindelijk weer een beetje aandacht en konden we bestellen. Dus geen tijd meer voor een voorgerecht.
    Na een dik half uur/drie kwartier kregen we ons hoofdgerecht dat we naar binnen moesten werken, aangezien we anders te laat zouden komen voor ons concert. We hebben er uiteindelijk zo'n 2 uur gezeten voor 2 drankjes en een hoofdgerecht... En wat we kregen was ok. Maar ik ga hier nooit meer heen en raad het anderen zeker ook niet aan.

4,3