1. Zaterdag 26 september 2015 hebben wij Griekse tapas gegeten. We werden hartelijk ontvangen en verwezen naar ons tafeltje. Daarna uitleg over de gang van zaken. In het begin was het personeel goed afgestemd. Kwamen regelmatig vragen of we nog iets te drinken wilden en de tapas kaart werd goed in de gaten gehouden. Na 3 rondes van de tapas ging het al een stuk langzamer en kwam niemand van de bediening langs. Wij moesten de medewerkers regelmatig aan hun jasje trekken. Toen de kaart vol was, kregen we geen nieuwe kaart. Hoezo onbeperkt tapas eten??

Het eten was een voldoende, niet top (wij zijn echte tapas eters en zijn al bij verschillende restaurants geweest)

De sfeer: ze waren bezig met de verbouwing, daar was niet veel van te zien maar het was wel sfeerloos. Geen gedekte tafels, geen of weinig kaarslicht, geen sfeerlampen, niet aangekleed. Wij vonden het kaal. Wel een prachtige muurdecoratie. Voor mij persoonlijk kwam het meer over als een eetschuur.

Er waren veel mensen met bonnen van Vakantieveiling.nl voor een prikkie eten. Wij betaalden de hoofdprijs, geen korting bon. Voor de prijs die wij hebben betaald 65.00 vind ik het te duur voor wat we hebben gegeten.

Voor ik het nog vergeet: live muziek tijdens het eten. De zanger heeft 1 nummer gespeeld, zong mee op een cd. We hebben anderhalf uur getafeld en ik had meer nummers en gezelligheid verwacht.