Op dit adres zit nu: Marlin

1. Frans Bergsma

Eens maar nooit weer. Op de afgesproken tijd waren wij bij het restaurant en bestelden een Japans 5-gangen verrassingsmenu. Het was toen 17.30 uur. Om 19.15 uur haalden wij 2 gangen gehad. Toen de bediende voor de 6e maal kwam vragen of we nog wat wilden drinken, had ik er genoeg van. Heb mijn grieven aan de bediende verteld en haar antwoord was, dat dit de opdracht van de baas was.
    Direct daarna komt een andere bediende en vraagt weer wat wij willen drinken. Geen wonder dat je dan uit je vel springt. Ik ben naar de chef/eigenaar gegaan en heb gezegd hoe ik erover dacht en dat ik wilde betalen, omdat ik er geen zin meer in had nog langer te wachten en steeds maar weer geconfronteerd werd met opdringerige bedienden. Hij vond mijn klacht terecht en hoefden niet te betalen en mochten zelfs wel blijven. Onze waardebon die we gekregen hadden om hier te eten hebben we nog, dus het is dik betaald en de bon ligt bij het oud papier.