1. Al diverse keren zijn wij hier met veel plezier gaan eten (ook op de oude lokatie in Valkenburg) en ik kan zeggen dat er een stijgende lijn zit in zowel de presentatie als de smaak van de diverse gerechten. In het verleden bestonden de amuses nogal veel uit liflafjes, dat is nu gelukkig niet meer zo.
    De menu's worden met smaak samengesteld en zijn vaak zeer verrassend, er is regelmatig een wisseling in de kaart en speciale wensen worden altijd gehonoreerd. Ook de wijnkaart is gevarieerd (hoewel iets te weinig uit de Bordelaise naar mijn mening ;-)) en het krijgen van een goed wijnadvies is hier ook geen probleem.
    De ontvangst en benadering zijn altijd zeer persoonlijk en professioneel, zowel door de eigenaresse als het overige personeel, gelukkig niet te vormelijk of stijf.
    Op het terras lunchen of dineren is een feest, helaas kan dat maar een paar maanden per jaar in Nederland, maar áls het kan, dan waan je je een beetje in het buitenland.
    Wij zijn dus tevreden klanten en komen hier graag nog regelmatig terug.