1. Nomaals geweest. Donderdag waren we hier ook. Nu nog even op een zeer drukke avond. Het eten echt nog lekkerder. Helemaal overtuigd. De zaak afgeladen. Leuke frisse attente vlotte meiden in de bediening. De zaak is groot maar dat gevoel heb je totaal niet. Heel gezellig. Was een top avond. 'Echt' goed en vriendelijk. Top!! Bedankt.

Vorige recensies van j kesselaar

• Wij komen uit Alkmaar en zijn hier een weekendje weg. Veel recensies gelezen vooraf. Dit restaurant komt goed uit de recensies. Ik vind ze zelfs ondergewaardeerd.

We waren met 4 personen. Wij allen zijn het eens over de smaak en bereiding van het eten. Heerlijk. Kan niet anders zeggen. De bediening heel attent en vriendelijk. Wij hebben echt genoten. Top.

We zijn hier een paar dagen en gaan zeker terug voordat we naar huis gaan. Aanrader. Niks mis mee en redelijke prijzen