Op dit adres zit nu: Frisk aan het Spaarne

1. Hier tweemaal geweest met vakantieveilingbonnen, een keer voor een high tea en de tweede keer dezelfde dag voor een driegangenmenu. Ik moest wel even van tevoren bellen waar ik mijn navigatie op moest zetten, want het Max Euweplein zat niet in mijn tomtom. Het ligt ook een beetje achteraf in een woonwijk en is niet met de auto bereikbaar.

We hadden de plaatsen voor het uitkiezen, en besloten aan de raamkant aan het water te zitten. De service van twee jonge meiden en een heer was okee, maar we moesten wel enige tijd op onze bestellingen wachten. De high tea was goed verzorgd. Een etagere met 3 sandwiches, 1 scone, 1 muffin, 1 chocolade brownie, 1 plakje suikerbrood en 1 taartje per persoon. Verder twee schaaltjes met een dipsausje. Veel soorten thee, je krijgt de kans eens een nieuwe smaak te proberen. Het eten was redelijk vlug op en op mijn vraag of dit het nou was (de hoeveelheid) was het antwoord "ja". Eigenlijk had ik nog wel wat van die lekkere sandwiches met tonijn en zalm gelust, maar we moesten het ermee doen. Het driegangenmenu, carpaccio, ossenhaas en kaasplankje was ook goed, al vielen de porties kwa grootte een beetje tegen. Al met al is het hier toch goed bevallen.

Als we weer eens in Haarlem zijn en vakantieveilingbonnen hebben, komen we hier beslist terug.