Op dit adres zit nu: Holy Five

1. Welkom aan tafel bij Zeldzaam eten en drinken.

Eind 2009 heb ik, Carolien van Lenthe, restaurant Zeldzaam eten en drinken in Arnhem overgenomen. Het is voor mij altijd al een wens geweest een eigen restaurant te beginnen.

Het is mij bekend dat er een aantal slechte tot zeer slechte ervaringen zijn geweest in het verleden. Graag wil ik met een schone lei beginnen, vandaar dit bericht.

Graag wil ik samen met mijn team er voor zorgen dat " uit eten gaan" ook echt een avondje uit wordt! Wij zullen alles in het werk stellen om er voor te zorgen dat het voor u een onvergetelijke avond genieten wordt.

Zeldzaam staat voor het volgende:

Ons restaurant gebruikt dagverse producten, waar mogelijk uit de regio. En die zijn soms schaars. Maar onze kaart is aangepast aan het seizoen. Maakt u zich dus geen zorgen, meestentijds zijn ze er wel. En onze gerechten zijn zo lekker dat u ze iedere dag opnieuw zal willen proeven.

Neem gerust een kijkje op onze uitgebreide menukaart, of kies voor ons wekelijks wisselende 3 gangen weekmenu voor slechts euro 24.50 per persoon.

Ik verwelkom u graag in mijn restaurant!

Met vriendelijke groet,

Carolien van Lenthe.