1. men. 10140 punten

Zaterdagavond zijn we hier geweest. Voorgerecht tapas van mosselen, ham vis kroketjes en nog enkele tapas. Stokbrood met smeersel. Het was erg goed en voor de prijs was het veel. Daarna een fles rode lekkere wijn weet alleen dat deze 20€ kostte en erg lekker was. Toen kwamen de mosselen, klaar gemaakt op de plancha met lekkere aparte groente ertussen. Een hoeveelheid die we nog nooit ergens gehad hebben. Een bak friet erbij het was niet normaal zo lekker.

Na afloop een borreltje met koffie. Bij het afrekenen kregen we nog een grote limoncello van de zaak. Ook kwam Omer de eigenaar/kok en de oom vd serveerster nog een babbeltje doen. De hulp kok manisje van alles was aardig. De serveerster was een aardige vrolijke vlotte meid met een leuke babbel die het allemaal perfect wist uit te leggen. Het restaurant is zeer mooi ingericht met warme kleuren en leuke spreuken op de muur. Toiletten waren schoon en toch hadden ze het de hele dag druk gehad tenminste toen wij langs kwamen 2 keer zat het goed vol. Parkeerplaats in overvloed op een 100 meter afstand, er is plaats voor 1000 auto's en 6 mobilhomes. Hier wil ik zeker nog eens terug komen, hier kun je relaxt genieten.