1. Afgelopen zaterdag weer eens bij Humphreys gegeten. Het was druk toen we binnenkwamen. We werden vriendelijk ontvangen en konden even wachten aan de bar tot er een tafeltje vrij kwam. Er werd hard gewerkt en na 10 min. werden we opgehaald en hadden we een gezellig tafeltje in de voorzaal, waar een 'oude' film werd gedraaid. Ondanks de drukte werd het eten vlot geserveerd. Vooraf had ik de zalm in nori. Heel erg lekker. Mijn vrouw had de carpaccio, die volgens mij altijd op de kaart staat en ook goed is. Als hoofdgerecht hadden we de noordzeetong. Dit gerecht was extra naast de gewone kaart. Wij waren beiden erg verrast hierdoor, omdat je dit gerecht niet vaak meer ziet op een restaurantkaart. Super. We hebben afgelopen met koffie, omdat we geen ruimte meer hadden voor een nagerecht.
    Bij het afrekenen zagen we een leuke actie met de bioscoop. Een 3 gangenmenu en bioscoop kaartje voor 31,-. En je hoeft niet eens dezelfde avond naar de bioscoop! Al met al een geslaagde avond met vriendelijk personeel.

Vorige recensies van Willem

• hans jasper

Gisteravond 12-02-2011 gegeten bij Humphrey's. Prijs kwaliteit vind ik erg goed. Eten zag er verzorgd uit en was heerlijk.

Ook de bediening was erg vriendelijk, ondanks dat het heel druk was.

Wij komen zeker nog eens eten.