1. De meest onbeschoftste en klantonvriendelijke service die ik ooit heb meegemaakt. Ten eerste werd er gewoon keihard gelogen over het feit dat mijn bestelling is gebracht, alleen deed ik volgens de koerier niet open (normaliter wordt ik altijd gebeld vanuit hun kant mocht er iets zijn). Raar, want ik heb er gewoon netjes vooruit betaald. Bel ik naar de zaak, krijg ik de meest respectloze mederwerker aan de lijn. Deze jongeman ging met mij in discussie en is zelfs zover gegaan om in mijn oor op te hangen! Hij weigerde mijn eten te laten leveren en eiste dat mijn geld binnen 5 werkdagen terug gestort werd. Natuurlijk wou ik niks anders dan mijn eten hebben. Ik heb om 21:52 besteld en ik kreeg mijn eten pas om 01:00. Hij stond voet bij stuk bij het feit om mijn eten als laatste bezorgd te hebben. Super slechte klantenservice. Bespottelijk en ongelofelijk. Super brutale medewerkers, zelfs toen het eten 3 uur later was geleverd was ik nogal verontrust door de reactie van de medewerker. Wie weet wat er wel Allemaal uiteindelijk in zat. En ik vindt het heel jammer omdat ik al jaren lang hier bestel en nog nooit zo ben behandeld.

Kortom klant is koning. Vooral wanneer een medewerker helemaal niet is langs geweest of überhaupt niet heeft aangebeld. Dan ga je als mederwerker ook niet zo ver uit de boot om zo tekeer te gaan tegen een klant, al sta je in je recht!