Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Rijnstraat 3, 3441 BP, Woerden

Op dit adres zit nu: Beppe

1. Via de AH actie bij La Rey terecht gekomen, in eerste instantie prima restaurant. Duidelijke uitleg over de AH actie dus 3 tapas en een dessert zouden van de rekening afgehaald worden. De rest moet je betalen. Nou dat is fair, voor zo'n actie. Het eten was wat vlak, beetje tegen de flauwe kant aan maar smaken verschillen de tapas zagen er goed uit, en ruime porties. Toen het wat drukker werd raakte het personeel het overzicht kwijt. De ronde duurde lang, toen het dessert dat duurde erg lang. Mijn vrouw had een koffie in plaats van een dessert. Dat duurde nog langer, maar de eigenaar (denk ik) kwam met de koffie en zei dat deze van het huis was. Toen de rekening. Het blijkt dat 3 tapas er af waren, het dessert niet (want koffie valt niet onder dessert), en jawel de koffie stond er wel op. We hebben gewoon betaald omdat ik geen zin had in een rel in een vol restaurant, maar ik denk niet dat ik daar nog ooit terug ga.