1. Hier met de AH bon gegeten. Ik was hier al eerder geweest voor alleen een drankje en wilde het eten ook eens proberen. Het personeel is erg vriendelijk, dit was me vorige keer ook al opgevallen. Het duurt af en toe erg lang voor een bestelling opgenomen wordt of op tafel komt. Er was ook wel heel weinig personeel: 1 dame die alle tafeltjes moest bedienen. Het eten was wel heel smakelijk. Goede porties, niet te groot, niet te klein. Zowel mijn tafelgenoot als ik vonden de sate lekker. Onze desserts (hemelse modder en een heethoofd) smaakte prima. Ik vond een aantal gerechten iets aan de prijzige kant, maar de meeste leken me wel in verhouding. Prima ervaring voor ons.

Vorige recensies van sonja

• sonja

Hier gisteren voor de eerste keer geweest. We hebben alleen drankjes en stokbrood met kruidenboter besteld dus ik kan verder van de kaart niks zeggen. De drankjes en het stokbroodje waren erg lekker en niet te duur. Het personeel was bijzonder vriendelijk dus we voelden ons erg welkom. Totdat we er een half uur zaten was het boven onze verwachting gezellig. Toen ging er echter een life-band spelen. Behalve dat het genre echt verschrikkelijk was (dat is onze mening, wellicht vinden anderen het wel leuke muziek) kon ongeveer de hele korenmarkt mee luisteren. En da's jammer, want zo'n plezier was het niet om te moeten horen. Mensen naast ons gingen al snel weg en ook wij hebben onze drankjes opgedronken en zijn gegaan. Buiten stonden mensen te roken en we hoorden ze klagen dat de muziek wel erg hard stond, dus we waren niet de enige. Als je lekkere drankjes, hapjes en vriendelijk personeel wilt moet je alle dagen behalve vrijdag gaan. Mocht je zitten te wachten op een gehoorbeschadiging, dan is de vrijdag juist heel geschikt!