in Drachten

Eten van de kaart inclusief onbeperkt bier/wijn en fris

1. Voor het eerst (wij schamen ons!) kennis gemaakt met het nieuwe restaurant De Lachende Koe. Nou, de gasten kunnen zeker ook lachen.

Goede keuken. Prima en gezellige bediening. De formule van 2 of 3 gerechten kiezen inclusief drankjes werkt volgens ons prima. Het was gisteravond stampvol!

Wij hebben ons beperkt tot hoofdgerecht en nagerecht. De biefstuk naturel was prima. De mixed grill was goed, hoewel we moeite hadden met de (Cajun) kruiden over de biefstuk spies. Een beetje zonde. De schnitzel was ruim bemeten.

Nagerechten: Griekse yoghurt met aardbeien compote en chocolade crumble. Uitstekend. De lemon cheese-cake prima! De bonte koe (variant op dame blanche!) uitstekend. Huiswijn en drankjes waren van goede kwaliteit.

Wij komen zeker weer eens terug.

1. Weet u dat al heel lang in Goes aan de Beestenmarkt restaurant De Lachende Koe is gevestigd? En dat je daar ook uitstekend kunt eten?