1. We hebben hier gisteravond gegeten met ons zoontje van anderhalf en hadden dit restaurant uitgezocht omdat er een speelhoek zou zijn (gelezen in een van de recensies) en het mogelijk was om voor onze zoon kleine gerechten te bestellen anders dan alleen maar patat of pannenkoeken (wij proberen ons zoontje zo veel mogelijk smaken te laten leren kennen en niet vol te stoppen met vette of zoete rommel, en dat is in veel restaurants best lastig ondervinden wij helaas).

Het eten was goed, maar niet bijzonder. We hadden voor ons zoontje zalm besteld, maar we misten de groente daarbij. Ook bij onze gerechten werd er geen groente geserveerd (enkel een klein bakje rauwkost). Het was wel fijn dat ons zoontje zijn gerecht tegelijk kreeg met onze voorgerechten, overigens heeft hij ook heerlijk genoten van een deel van onze voorgerechten :).

Bij het reserveren heb ik gevraagd of we een tafeltje dicht bij de speelhoek konden krijgen. Maar bij een speelhoek hadden we ons toch wel iets anders voorgesteld dan slechts een kast met speelgoed naast een steile trap waarvan het hekje de helft van de tijd open stond. Onze zoon heeft zich wel goed vermaakt met de speeltjes, maar het was er duidelijk niet op ingericht om jonge kinderen zelfstandig hun gang te laten gaan.

De bediening was goed, we hebben een gezellige avond gehad, maar hadden hiervoor niet helemaal naar Zaandam (vanuit Heemskerk) hoeven komen.

6,7

1. Beste Bert en Janneke, jammer om te horen dat jullie meer hadden verwacht. Desondanks hopen we dat jullie een gezellige en smaakvolle avond hebben gehad! Met vriendelijke groet, Christel de Vos