1. Gisteravond (19-9-2015) met 4 personen bij dit restaurant gegeten. Om 19.00 uur gereserveerd, kwamen we aan, geen tafeltje vrij. Toen aan 2 wankelende tafeltjes, die wij met viltjes eronder nog recht kregen. Netjes geholpen. Tot dat we het hoofdgerecht bestelden. Daar hebben we z'n 3 kwartier opgewacht (kan gebeuren, oven kan niet zoveel pizza's bakken). Om 20.30 uur bestelden we direct toen het eten op was het dessert. Het eerste dessert kwam vrij vlot, maar de andere 3 personen moesten er nog langer op wachten. Heb nog nooit zo lang moeten wachten op het dessert, dit kwam om 21.10 uur. Daarbij lijkt het netjes dat alle 4 personen het dessert tegelijk krijgen. Het dessert was niet te eten. Ik had een tiramisu tradizionale besteld, dit was gewoon bevroren (dus niet vers). Tevens had een vriend een Semifreddo al Torrone besteld, bestek zat in het ijs, tevens wist het personeel niet wat gestort ijs was. Lijkt mij dat het personeel dit wel moet weten, wat er op het menu kaart staat en wat erin zit. Helaas moesten wij ook constant vragen om het drinken. Bij een goed restaurant, hoeft de klant er niet om te vragen. Wij komen hier niet weer.

Eten wordt traag geserveerd, bediening weet niet wat ze aan de klanten serveren. Positieve is, dat de sfeer verder goed is. Ik ken veel betere pizzarias in de stad Leeuwarden, dit komt niet in de buurt van een pizza uit Italië (vaak genoeg gegeten in het mooie land).