in Rijswijk

Culinair genieten in ongedwongen sfeer

1. H. Detering

Nadat ik eerder een keer had geluncht bij De Wits en erg enthousiast was, wilde ik ook graag voor mijn verjaardag hier dineren. Maar wat een teleurstelling!

Nadat eerst voor 2 personen het verkeerde hoofdgerecht was opgediend (oké, foutje kan gebeuren) kregen we de bestelde gerechten (tonijn) en angus steak. Bij de tonijn lagen 2 miniworteltjes als groente, tonijn smaakte oké, maar niks bijzonders. Hetzelfde gold voor de steak. Het toetje viel erg tegen, zonder enige fantasie (magnum + waterijsje).

Gelukkig werd dit niet berekend als service voor het verkeerde hoofdgerecht. Bedienende jongedame sprak binnensmonds en was door de harde muziek niet te verstaan.

Als ervaren restaurantbezoeker zal ik niet meer kiezen voor De Wits.

1. Bedankt voor uw recensie. Gelukkig heeft u eerder een goede ervaring gehad, helaas dit keer niet. Jammer dat dit de doorslag geeft om niet nogmaals te komen, wie weet geeft u ons in de toekomst nog een tweede kans. Met vriendelijke groet, team De Wits