Op dit adres zit nu: Infini

1. Gisternamiddag gereserveerd bij Les Arômes. Na een hartelijke persoonlijke ontvangst in de mooie hal, waar onze jassen in ontvangst werden genomen, en we ondertussen even in de vitrine van efkay met de handgemaakte sieraden met als basis swarovski kristallen en parels konden bewonderen, werden we naar de mooi gedekte tafels met mooi glaswerk en tafelzilver gebracht. Het restaurant heeft een mooie toscaans aandoende uitstraling. Een heerlijke prosecco op een armagnac werd als aperitief geschonken. Daarbij kwam even later een mooie amuse van aspergesoep met gerookte forel met daarbij een sausijsje gevuld met lamsgehakt. We kozen het 4-gangen menu dat door de keuken werd samengesteld uit de à la carte kaart. Daarbij een passend wijnarrangement.

We kregen voooraf een taartje van kreeft met kreeftensaus en kreeft essence. In de vier hoekjes van het bord 2 streepjes balsamico en wat rode gemalen peper. Als tussengerecht op de huid gebakken kabeljauw met asperges en bieslook, op een hollandaise spiegel. Het hoofdgerecht, de zo'n beetje laatste reebout, getrancheerd op kool met een rode bessen saus en een canelletje puree omhuld door een krokante korst met daarin amandelschaafsel. Als nagerecht een uitgebreid dessert bestaande uit nougatijs op een crispy nestje, een stukje appel bladerdeeg gebakje, gevuld soesje en een choco buisje gevuld met ijs en een aardbei en munt. Er werd bij voor een heerlijke witte uit de Cascogne geschonken, bij tussen een iets zwaardere uit dezelfde streek. Bij hoofd werd een Argentijn met malbec-merlot combinatie geschonken. Een mooie afsluiter was de niet te zoete dessertwijn.

Gastvrijheid en verwennen zijn de begrippen die bij les Arômes hoog in het vaandel staan. De jarenlange ervaring laat merken dat je hier weinig hoeft te zeggen hoe je e.e.a. wilt laten verlopen. Men voelt precies aan hoe men het wil. Compliment!

Voor rokers is er een mooie aparte ruimte. De koffie kan indien gewenst naast het restaurant worden genuttigd. Er zijn mooie beelden waarin brons is verwerkt te bewonderen en te kopen.

Prijstechnisch bewegen zich de à la carte voor- en hoofdgerechten tussen de € 15,- en € 35,-. Ga je voor bijvoorbeeld 3 gangen dan is dit iets van € 33,- en 4 gangen € 42,50. Wijnarrangementen respectievelijk € 18,- en € 23,-

Wij sloten af met een wiener melange waarbij een schaaltje bonbons met kletskoppen werd gepresenteerd. We komen graag nog eens terug.