1. Inmiddels twee keer gedineerd bij Iveau. De meiden in de bediening zijn echt top. Timing is gewoon perfect en ook advies bij verschillende wijnen die we geproefd hebben was goed.

De eerste keer de vega burger besteld. Deze vond ik lekker, niet super. Mijn tafelgenote had zwaardvis, idem. De tweede keer voor de lamsburger gegaan. Deze was fantastisch; mals en smaakvol.

Prijs-kwaliteit vind ik meer dan goed. De bediening is gewoon erg goed, een aspect dat ik erg belangrijk vind. De inrichting vind ik ook fijn. Lekker achter in de tuin, bij de open haard of vooraan bij de bar of buiten, keuze alom.

Vorige recensies van thomas alexander

• Afgelopen weekend ben ik hier wezen lunchen. Iveau stond al een tijdje op mijn to-do list. De bediening was vriendelijk en de timing aan tafel was telkens gewoon perfect. Lekker gelunched, ik dronk een biertje (Vedett ipa) en mijn tafelgenote een witte wijn die bij ons beide erg goed in de smaak viel. Binnenkort ga ik hier dineren. Genoeg keuze, overzichtelijke kaart.