in Utrecht

Restaurant Broadway, Juicy Steaks & Legendary Ribs

1. Eten:
    Best ribs in town - slogan waar ik het roerend mee eens ben. Eigenlijk best ribs ever. Ik kom al minimaal 10 jaar geregeld langs bij Broadway. De prijs-kwaliteit is nog altijd perfect en geen enkel restaurant kan tippen aan de sweet baby ribs die ze daar hebben: het vlees valt gewoon van het bot af, zo mals! Dat is echt de topper die iedereen eigenlijk een keertje moet hebben geprobeerd. Ik heb verschillende gerechten geprobeerd, maar ik blijf terugkomen voor de ribs. Rauwkost stel niet veel voor, maar is gewoon wat garnering. Dunne frietjes vind ik helemaal niet vet, in tegenstelling tot wat sommige andere recensenten zeggen, maar juist erg lekker! Je gaat altijd (heel) vol naar huis.

Decor:
    Ik ben hier sinds de verbouwing in 2015 alweer geweest en alles ziet er net iets frisser uit, ook de (voorheen) ietwat plakkerige menukaarten. Leuk plekje voor grote gezelschappen, niet voor romantische diners, want het kan er erg rumoerig zijn. Je hebt nu meer aparte eethoekjes, maar daardoor is de zitruimte nu ook wat meer beperkt. Verder een leuk plekkie in de werfkelders van de Oudegracht!

Personeel:
    Personabel personeel dat jou met een glimlach bedient en dat ook zeer behulpzaam is als je bijvoorbeeld een keer wat laat vallen.

Al mijn vrienden zijn nu gek op Broadway nu ze weten hoe het eten daar is - absolute aanrader dus! En ook reserveren; met name rond het weekend zit alles ook goed vol.