Op dit adres zit nu: Grillo

1. Wat jammer... Wij zijn een regelmatige gast in dit restaurant maar dan alleen op de maandagavond want dan staat prijs/kwaliteit echt met elkaar in verhouding. Wij mijden ook altijd de vakantietijd i.v.m. de drukte van campinggasten. Afgelopen maandag zijn we weer eens gaan eten. Maar wat een domper!! De baas had de prijzen aangepast omdat het vakantieseizoen was (14 september!). Van maandag t/m zondag geldt nu een eenheidstarief... Dat is erg jammer want voor echt nog geen paar euro's meer kun je in de buurt voor veel meer kwaliteit en meer avondvullend en gezelligheid terecht.

Tja... we zijn toch maar blijven zitten om te eten, maar helaas zal dat toch weer een flinke tijd gaan duren voordat we weer hier gaan eten. Wat een tempo in het uitserveren. We hadden brood vooraf besteld en dan 3 gangen er achteraan. Binnen het uur waren we klaar om weer naar huis te gaan. Tjeetje wat jammer!!!