1. Wij hebben supere ervaring met KW106. We komen er regelmatig. Het personeel is erg vriendelijke en de kok weet elke keer weer een heerlijk gerecht op het bord te toveren. Het is echt een top restaurant. Misschien dat niet alle vis op de kaart staan, maar ze hebben bijna altijd vangst van de dag. En de menukaart wisselt regelmatig. Ik vind dat je beter een selectie vis op de kaart kunt hebben die lekker wordt klaargemaakt als dat je alle vis kunt krijgen met een vast garnituur van salade erbij.

Kortom wij komen hier regelmatig en heel graag en wij vinden jullie echte toppers. Jammer dat het winter seizoen weer voor de deur staat en dat jullie dan weer in moeten pakken. Maar dan is jullie restaurantje aan de Voorstraat, bij de winkel, een goed alternatief.

We zien jullie snel weer. Want het was van de week weer super gezellig en de kabeljauw lamel was heerlijk. Trouwens alles was lekker!!!!