Op dit adres zit nu: Suzie's & Van Aken

1. Vandaag onverwachts in dit relatief nieuwe restaurant gegeten. We waren de eerste diner gasten. Kaart is niet zoals op deze website, dat is jammer want ik had wel zin in een cesarsalad maar die stond niet op de kaart. De kaart op hun eigen site blijkt achteraf helemaal hetzelfde te zijn zoals die gepresenteerd wordt in het restaurant.

Keuze viel op de mosselen en op de Côte de Boeuf. Met als wijziging, de friet bij de mosselen te vervangen voor gegrilde groenten. Het eten was van een hoge kwaliteit en met zorg gerangschikt op de presenteerborden/-planken (zie foto's). De gegrilde groentes waren heerlijk klaargemaakt, beetgaar, en erg lekker gekruid. De Côte de Boeuf een genot, een streling op de tong.

De bediening was zeer vriendelijk en attent. Hier komen we zeker nog een keer terug. Dit was een zeer prettige eetervaring. Parkeren is volgens de bediening na 17:00u doordeweeks gratis en in het weekend hele dag gratis. Dus lekker voor de deur parkeren.