1. Ruim vijftien jaar klant geweest, gisteravond nog even snel voor sluitingstijd een Foe Yong Hai gehaald maar thuis gekomen bleek er helaas veel te veel zout in te zitten. In het kleine beetje dat ik ervan gegeten heb zat ook nog eens behoorlijk wat eierschaal. Het was helaas te laat om nog te bellen dus vandaag maar even gebeld en na heel veel sorry zeggen (gratis) bleek een beetje service te veel gevraagd... volgens de baas zat er te veel tijd tussen en kon (wilde) hij niet meer een nieuwe maaltijd voor mij klaar maken. Toen ik duidelijk maakte dat ik dit nogal onredelijk vond gezien de afhaaltijd (22:30) en hun openingstijd (16:00) kreeg ik te horen; mag niet van de baas. De baas zelf kreeg ik niet te spreken want die stond in de keuken... kennelijk is de nieuwe baas ook meteen de kok? Erg teleurstellend allemaal en bijzonder klantonvriendelijk.. mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant!

1,6