1. Veronica en Guy

Sinds wij de Bistro ontdekt hebben ruim een half jaar geleden kunnen we eindelijk weer eens ergens lekker lunchen: ons bij uitstek favoriete adres! Het eten is van een constante, hoge kwaliteit, er zijn leuke soorten bieren. De bediening is zeer aangenaam en correct, evenals de sfeer. Nergens is de kwaliteit zo constant goed als daar.

Wij zijn erg verwend, want Guy is Belg en in België is het eten beter (verse producten!), en de sfeer is informeler en vriendelijk. In Nederland/aan de kust weten we eigenlijk niet meer waar we moeten eten, want als we een lekker restaurant vinden, gaat de kwaliteit meestal achteruit na het eerste jaar en zeker in het hoogseizoen, of is het gerecht de eerste keer goed en de tweede keer ontbreekt een deel van de ingrediënten (zonder dat dat vooraf overlegd wordt!), is het vlees taai (ongelofelijk), heb je onpersoonlijke bediening, wordt er veel gebruik gemaakt van prefab-ingrediënten terwijl ze de air ophouden van een superrestaurant (bv. dressing voor sla, groentes etc. Vies!!!).

Hier is het eten met liefde en zorg gemaakt, de ingrediënten zijn lekker en goed, en zo smaakt het ook. Dat er in drukke tijden wel eens een minder ingewerkt meisje rondloopt kan gebeuren. Niemand is perfect. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!