1. Het eten was aardig en de omgeving ook. Verwacht geen ouzo bij binnenkomst. Service is ronduit slecht. men moet lang wachten om geholpen te worden. Tevens vonden wij de bediening ook asociaal, terwijl er simpel duidelijkheid kon worden bereikt door simpel beleefd te zijn.

3,1

1. Als je hier niet wilt eten, dan moet je dat zelf weten. Maar vertel je dan ook op internet het volledige verhaal dat jij de gene was die er voor zorgde voor ophef in de zaak! Nee natuurlijk niet want het is altijd de schuld van de gelegenheid! Aan wie richt je deze negatieve reclame? Sinds wanneer ben je de rechtspersoon van de maatschappij, om te zeggen dat ze hier niet moet eten? Wij krijgen complimenten voor onze service en de huiskamergevoel die wij creëren in de zaak. Maar als iemand het lef heeft om zijn stem te verheffen in MIJN restaurant! In mijn huiskamer, zodat de omringende tafels van mijn gelegenheid het allemaal mee kunnen horen wat jou zogenaamde klacht is! Dan heb jij in mijn opinie de titel klant is koning verloren! P.s. je mag van geluk spreken dat niet de eigenaren zelf aanwezig waren in de gelegenheid want stem verheffen wordt heel serieus genomen door ons, als denigreren komt dat over! want u heeft op dat moment de dame van de bediening gedenigreerd. Ik zou u persoonlijk uit mijn zaak escorteren! Afijn, laten we gaan naar de klacht die deze avond volgens u heeft plaatsgevonden. U heeft een 20% korting WAARDEBON ( LET OP WAARDEBON) Gekregen via huis aan huis reclame. Nu is het zo dat bij een waardebon officieel een KASSAKORTING recht op staat. Ofwel er gaat een totaal van 20% af van alle bedragen zodat er geen, voor en na bedrag op komt te staan. Dit heeft te maken met het feit dat als het bedrag zonder korting op de bon staat zoals bijv. : 100,- voor korting 80 ,- na korting, Dan betaal ik einde van het jaar mijn omzetbelasting op die 100,- en niet die van 80,- Maar goed, de dame in kwestie heeft u nog de eerste bon laten zien, van het voormalige bedrag en heeft ook de tweede bon laten zien met het huidige bedrag. Maar toch reageerde u op deze totaal absurde en onterechte wijze door middel van u stem te verheffen en om te laten zien dat u het haantje was, ik heb er geen andere woorden voor dan HAANTJES gedrag. Maar goed Mr. Smits, Bij deze zoals u de maatschappij er van overtuigd dat ze niet bij mij moeten komen eten, wat tevens niet u ergernis was het eten maar echt puur het feit dat u voor en na bedrag er niet op stond.. Wil ik u bij deze attenderen dat u voor geen mogelijkheid meer welkom bent bij een van mijn filialen! Het feit dat ik de tijd neem om dit schrijven bewijst hoe serieus ik kritiek neem over mijn zaken. maar als het echt onterecht is dan maak ik de gene graag duidelijk dat hij/zij foutief is geweest. Jammer dat u niet nog even was blijven zitten, want de omringende tafels, lachten u compleet uit en vonden u een totaal onterechte mening uitend persoon! En die zelfde mensen hebben heerlijk gegeten en op Social-Media nog verschillende uitmuntende recensies geschreven. Hoogachtend, De eigenaren.